.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکلات منابع آبی مازندران درزیر ساختها است

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: استان مازندران از نظر منابع آبی در زیر ساختها به شدت آسیب دیده است.

به گزارش شمال نیوز  به نقل از مهر، علی کریمی فیروزجایی اظهار داشت: میزان مهار آبهای سطحی در سطح کشور 40 درصد بوده که در مازندران به دلیل شرایط اقلیمی باید بالاتراز استاندارد کشوری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حالیکه در حال حاضر مهار آبهای سطحی در مازندران پنج درصد بوده که با افتتاح سد البرز به 9 درصد خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بودجه منابع آبی مازندران صد درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: بیشتر عقب ماندگیهای کشور و استان مازندران در دوره های قبل صورت گرفته که در حال حاضر دولت نهم و مجلس هشتم سعی در رفع این عقب ماندگی ها دارند.

کریمی افزود: توسعه و آبادانی هرکشور به فرهنگ آن کشور بستگی دارد در حالیکه بنا به تعبیر رهبر انقلاب، کشور ما هم اینک در مظلومیت فرهنگی به سر می برد و در این راستا نمایندگان مجلس در مجلس هشتم سعی می کنند عقب ماندگی های موجود در بخش فرهنگ را با تصویب بودجه های کلان جبران کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیس و نمایندگان مجلس هشتم، برخورد حمایت آمیز از دولت را در دستور کار خویش قرار دادند، بیان داشت: در حال حاضر با وفاق و همدلی نمایندگان مجلس و دولت بسیاری از مشکلات کشور برطرف شده است.

کریمی بیان داشت: با طرح تحول اقتصادی که در صحن علنی مجلس به تصویب نمایندگان مجلس خواهد رسید مشکل رکورد اقتصادی کشور حل خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.